ScoaladeAntreprenoriat

Povestea Ivatherm – un brand de succes dezvoltat de o romanca

ivatherm

Brandul de dermatocosmetice Ivatherm a fost lansat in anul 2005 de catre Rucsandra Hurezeanu, de profesie medic. Totul a inceput atunci cand Rucsandra Hurezeanu s-a hotarat sa studieze apa termala de la celebra statiune balneara Baile Herculane. Urmatorul pas a fost contractarea unei echipa care sa studieze apa de la Herculane si apoi a inceput productia.

Chiar daca astazi produsele Ivatherm sunt Made in France este bine de stiut ca totul a pornit din tara. Astazi, la 10 ani de la lansare, produsele Ivatherm ajung pe rafturile a 1.000 de farmacii de pe piata locala, iar afacerile anuale de 6,6 milioane lei au impins producatorul si catre export, mai exact pe piete ca Egipt, Ucraina sau China. Pe viitor se doreste intrarea pe piata dermatocosmeticelor din Iordania si Emiratele Arabe Unite, in acest moment exporturile reprezentand 5% din afacerile companiei.

In Romania, brandul se numara printre primii cinci jucatori, avand o cota de piata de 10% si peste 200.000 de produse vandute anual.

Apa folosita de Ivatherm provine de la 2000 de metri adancime, dintr-un izvor termo-salin, iar cand ajunge la suprafata are 45 de grade, fiind aproape sterila.

Incepand cu anul 2012, compania a renuntat la reteaua proprie de distributie si lucreaza acum cu trei mari distribuitori de produse farmaceutice, distributia directa fiind pastrata doar pentru magazinul online.

Produsele din portofoliul Ivatherm care genereaza cele mai mari vanzari sunt gama antiacneica, cele destinate dermatitei seboreice sau cuperozei. Ele sunt prescrise de medicii dermatologi, dar si recomandate de farmacisti. Pe lista prioritatilor se afla participarea la cateva dintre cele mai mari targuri din industrie – Shanghai, Istanbul, Tokyo si Abu Dhabi. Cu aceasta ocazie, compania pregateste lansari de noi produse in acest an, dorindu-se extinderea portofoliului de produse cu doua game noi pentru ingrijirea pielii.

In prezent, compania se afla in competitie directa cu companii de talie internationala precum Avene si Vichy.

Sursa foto: www.businesswoman.ro

About the author

Acest site dedicat oamenilor intreprinzatori a aparut din pasiune pentru antreprenoriat si cu ajutorul unui proiect european la care Asociatia Travel Focus a fost partener. Ne propunem ca inclusiv dupa finalizarea proiectului sa-l dezvoltam si sa il transformam intr-un portal de interes, cu informatii utile pentru oamenii de afaceri, dar mai ales pentru cei la inceput de drum, dornici sa se lanseze in afaceri.

Related

JOIN THE DISCUSSION