ScoaladeAntreprenoriat

Platforme gratuite vs. platforme personalizate in crearea unui magazin online

e-commerce

Antreprenorii sau viitorii antreprenori pot utiliza o serie de platforme de e-commerce gratuite pentru a-si deschide un magazin online. Avand ca obiect principal vanzarea de produse, un astfel de website reprezinta un instrument util, pe care se urca un anumit numar de produse ce pot fi cumparate de utilizatorii mediului online, fie cu ajutorul unui card bancar, fie prin transfer bancar sau plata ramburs. Insa, daca doriti sa va creati un brand puternic, care sa aiba servicii personalizate, ar trebui sa luati in calcul realizarea magazinului online pe o platforma personalizata.

Avantajele unui magazin online pe o platforma gratuita

Unele dintre cele mai importante si cunoscute platforme gratuite pentru crearea unui magazin online sunt Open Cart, Mangento, Presto Shop si Woocommerce. Printre avantajele infiintarii unui magazin online pe o astfel de platforma se numara:

  • costurile de operare reduse
  • platforma permite trimiterea de newslettere
  • simplitatea in operare

Avantajele unui magazin online personalizat

  • magazinul online beneficiaza de multiple instrumente care faciliteaza navigarea utilizatorilor
  • un sistem de management al clientilor prin care se identifica clienti noi sau fideli (customer relationship management- CRM)
  • discounturi care se pot face direct sau cu ajutorul cupoanelor de reducere
  • un design mai atractiv si suport tehnic constant

De ce anume trebuie sa tineti cont in crearea unui site de vanzari

Atunci cand va hotarati sa investiti intr-un magazin online, fie pentru o afacere exclusiv in mediul virtual, fie ca o completare a unei afaceri fizice deja existente, ar trebui sa tineti cont de cateva elemente:

  • scopul unui magazin online: pentru ca scopul unui astfel de website este acela de a vinde, un call to action simplu, dar relevant este cel mai eficient pentru a determina clientii sa cumpere produsele de pe site.
  • descrierile produselor ar trebui sa fie scurte si la obiect, iar pozele sa fie relevante pentru a castiga increderea clientilor.
  • valorificarea calitatii produselor: aceasta se realizeaza prin cateva elemente care au rolul de a-i convinge pe clienti ca vor avea nevoie de produsele voastre: oferte speciale, colectii noi sau diverse premii.
  • un logo remarcabil: pentru ca logo-ul unui brand este ca o ,,carte de vizitaʼʼ, un logo care iese in evidenta reprezinta un punct in plus pentru un magazin online de succes.
  • reducerile si fidelizarea clientilor prin livrare si transport gratuit sunt alte cai prin care puteti castiga increderea clientilor in mediul online.

About the author

Acest site dedicat oamenilor intreprinzatori a aparut din pasiune pentru antreprenoriat si cu ajutorul unui proiect european la care Asociatia Travel Focus a fost partener. Ne propunem ca inclusiv dupa finalizarea proiectului sa-l dezvoltam si sa il transformam intr-un portal de interes, cu informatii utile pentru oamenii de afaceri, dar mai ales pentru cei la inceput de drum, dornici sa se lanseze in afaceri.

Related

JOIN THE DISCUSSION