ScoaladeAntreprenoriat

Pagina „Despre noi” a afacerii tale – De ce este importanta si ce trebuie sa contina?

startup

Site-ul afacerii tale este foarte important, deoarece poate reprezenta primul contact al clientului cu brandul tau. De aceea, este de preferat ca vizitatorii site-ului sa aiba parte de o experienta cat mai placuta, site-ul sa fie optimizat pentru motoarele de cautare, designul sa fie simplu si atractiv.

In ceea ce priveste pagina „Despre noi” a site-ului, informatiile prezentate trebuie sa faca referire la urmatoarele lucruri:

  1. Echipa

Este un lucru stiut in vanzari si, in general, in business, faptul ca oamenii nu cumpara de la companii, ci de la oameni. Cu alte cuvinte, potentialii clienti vor sa stie cine sunt oamenii din spatele produsului sau serviciului care ii intereseaza. Daca reusesti sa dezvolti relatii interumane cu clientii tai, te asiguri ca acestia iti vor fi clienti pe viata, nu doar pentru o perioada scurta de timp.

Cel mai eficient mod in care iti poti prezenta echipa este printr-un scurt video, in care fiecare persoana spune cateva cuvinte despre sine si despre companie. O varianta mai indrazneata este conceperea unui video neconventional. Spre exemplu, managerul companiei Wyzowl, Matt Byrom, isi incepe video-ul cu intrebarea: „Ai urmari vreodata un balon de sapun pe strada doar ca sa-l spargi?”. Chiar daca alegi optiunea conventionala sau pe cea neobisnuita, video-ul ar trebui sa fie profesionist, dar prietenos si sa aiba o calitate ridicata.

  1. Povestea afacerii

Este un lucru stiut faptul ca povestile sunt cea mai buna modalitate prin care oamenii comunica. Antreprenorii mizeaza pe acest lucru si construiesc un fel de „parcurs al eroului”, adica povestesc despre cum au ajuns in situatia de fata, ce faceau inainte sa deschisa business-ul, cum le-a venit ideea afacerii si multe altele. Important este ca povestea sa aiba o doza de surpriza, pentru ca vizitatorii site-ului sa fie atrasi sa citeasca pana la final. De asemenea, este esential sa reiasa pasiunea antreprenorului pentru ceea ce face.

  1. Valorile companiei

In cele mai multe cazuri, prezentarea valorilor companiei reprezinta primul lucru cu care incep paginile „Despre noi”, iar acest lucru nu este intamplator. Orice companie, oricat de buna ar fi, are nevoie de un set de valori bine definite pentru a deveni o companie iconica, valori care sa fie mai puternice decat dorinta de a obtine profit. Chiar daca ai putea fi tentat sa consideri ca printre valorile tale de baza se regasesc grija pentru consumatori, integritatea si respectul, acestea se afla in top trei valori ale corporatiilor. Cu alte cuvinte, toata lumea le „foloseste” si consumatorii au inceput sa se plictiseasca de ele. Asadar, fii creativ atunci cand iti definesti valorile si mergi pe originalitate.

About the author

Acest site dedicat oamenilor intreprinzatori a aparut din pasiune pentru antreprenoriat si cu ajutorul unui proiect european la care Asociatia Travel Focus a fost partener. Ne propunem ca inclusiv dupa finalizarea proiectului sa-l dezvoltam si sa il transformam intr-un portal de interes, cu informatii utile pentru oamenii de afaceri, dar mai ales pentru cei la inceput de drum, dornici sa se lanseze in afaceri.

Related

JOIN THE DISCUSSION