ScoaladeAntreprenoriat

Lectii de viata care te vor ajuta si in business

Business, foto ASDF_MEDIA

Toti antreprenorii aflati la inceput de drum sunt in cautare de sfaturi profesionale care sa-i ajute in dezvoltarea propriilor afacerilor. In acest caz, mentorii sunt de un real ajutor in ghidarea acestora. Joe Griffin, cu o experienta de peste 18 ani in business ne impartaseste cateva lectii invatate pe propria piele.

  1. Pasiunea influenteaza direct performanta

Estimarile arata ca 87% din forta de munca americana nu contribuie cu maximum de potential pentru ca majoritatea lucratorilor nu sunt pasionati de jobul lor. Mesajul adresat antreprenorilor este sa gestioneze angajamentul oamenilor de care sunt responsabili. Prin motivare continua si prin oferirea de oportunitati de dezvoltare vei avea un impact pozitiv asupra eficientei angajatilor.

  1. Oamenii eficienti iti salveaza afacerea

Este imposibil sa construiesti o afacere de unul singur. Chiar daca iti dezvolti o strategie buna, ai nevoie de parteneri si furnizori care sa te ajute sa iti indeplinesti viziunea pe termen lung. Ia in considerare ca succesul afacerii depinde de oamenii care lucreaza cu si pentru tine. Investeste in angajati profesionisti care sa fie buni in ceea ce fac. Daca inveti din timp aceasta lectie, te va salva de la irosirea timpului cu oameni neproductivi.

  1. Invata constant pentru a progresa

Nu am dat greş, ci pur şi simplu am găsit 10.000 de idei care nu funcţionează.” asa explica marele inventator Thomas Edison seria neintrerupta de experimente care au esuat in practica inaiante de a descoperi ideile geniale care au functionat. Esecurile sunt o cale de a invata, experienta personala fiind cel mai bun profesor. Trebuie sa accepti aceasta realitate si sa inveti din greselile anterioare pentru a te dezvolta.

  1. Timpul este resura cea mai valoroasa

Toata lumea stie ca „timpul costa bani”, iar un antreprenor este constient ca momentul cel mai potrivit de a incepe orice este „acum”. Cu cat incepi din timp sa te ocupi de un proiect, cu atat vei genera beneficii pe termen mai lung. Pentru succesul afacerii trebuie sa stii cum sa iti organizezi planurile si cand este momentul potrivit pentru schimbari. Daca astepti prea mult sau esti nehotarat s-ar putea ca oportunitatea sa dispara.

  1. Comunicarea poate preveni orice problema

Importanta comunicarii este de multe ori subestimata. Cu toate acestea, o relatie deschisa cu partenerii sau cu proprii angajati poate preveni multe probleme. Atunci cand explici si iti expui asteptarile clar, nu va mai fi nevoie sa revii cu indicatii. Mai bine salvezi timp pretios si ajungi la o intelegere mutuala decat sa rezolvi ulterior problemele create.

*Sursa foto: ASDF_MEDIA / Shutterstock.com

About the author

Acest site dedicat oamenilor intreprinzatori a aparut din pasiune pentru antreprenoriat si cu ajutorul unui proiect european la care Asociatia Travel Focus a fost partener. Ne propunem ca inclusiv dupa finalizarea proiectului sa-l dezvoltam si sa il transformam intr-un portal de interes, cu informatii utile pentru oamenii de afaceri, dar mai ales pentru cei la inceput de drum, dornici sa se lanseze in afaceri.

Related

JOIN THE DISCUSSION