ScoaladeAntreprenoriat

Castiga un telefon Samsung Galaxy A5 daca ne spui care este initiativa sociala pe care o preferi!

Samsung- Generatia A

Antreprenoriatul social este un sector de business mai putin cunoscut si explorat in Romania. O combinatie intre o idee inovatoare, ce aduce beneficii economice celor care o implementeaza, si o solutie pentru o problema sau o nevoie dintr-o comunitate, acest tip de afacere a reusit sa atraga atentia si la noi in tara in ultimii ani, nu doar din partea celor care vor sa infiinteze o afacere bazata pe o astfel de idee, ci si din partea investitorilor. Astfel, aceste business-uri sociale au inceput sa fie remarcate si de catre marile companii, cu potential de investitii, ce doresc sa genereze un impact pozitiv asupra societatii prin afacerile pe care le sustin.

Un astfel de proiect este si cel lansat de catre Samsung, prin care cei din cadrul companiei promoveaza ideile si business-urile ce aduc un beneficiu comunitatii.

Cum functioneaza campania Samsung?

Pentru a pune in aplicare aceasta campanie, Samsung a lansat platforma Generatia A, prin care cei care au o idee de afacere sociala sau cei care cunosc pe cineva cu o astfel de afacere pot face cunoscuta ideea respectiva inscriind-o pe site pana pe 14 februarie 2016.

Dintre toate propunerile inscrise in competitie, vor fi alese 30 dintre ele, ce vor participa la votul de pe site-ul campaniei, ce se va desfasura in perioada 17-24 februarie. Proiectele finaliste vor avea sansa de a deveni cunoscute la nivel national si, implicit, de a atrage fonduri de la investitori pentru a-si putea maximia impactul pozitiv asupra comunitatii.

Mai mult, cei care propun proiecte pe platforma Generatia A vor intra automat in cursa pentru un telefon Samsung Galaxy A5.

Ce idei pot fi inscrise in campanie?

Campania promovata de catre cei de la Samsung este dedicata oricarei idei de afacere ce aduce o schimbare pozitiva sau rezolva o nevoie a unei comunitati si, totodata, aduce progres in aceasta comunitate. De la un business cu produse reciclabile si pana la diverse activitati culturale, toti cei care dezvolta astfel de start-up-uri au sansa de a-si promova ideea si de a-si face cunoscuta afacerea prin intermediul acestei campanii.

About the author

Acest site dedicat oamenilor intreprinzatori a aparut din pasiune pentru antreprenoriat si cu ajutorul unui proiect european la care Asociatia Travel Focus a fost partener. Ne propunem ca inclusiv dupa finalizarea proiectului sa-l dezvoltam si sa il transformam intr-un portal de interes, cu informatii utile pentru oamenii de afaceri, dar mai ales pentru cei la inceput de drum, dornici sa se lanseze in afaceri.

Related

JOIN THE DISCUSSION